Profesjonalny IT Support dla Twojej firmy
Wsparcie, audyty i cyberbezpieczeństwo na najwyższym poziomie
Kompleksowe usługi i wsparcie IT
Poznaj nasza oferte w zakresie profesjonalnego doradztwa IT, szybkiego wsparcia i kompleksowej oobsługi dla biznesu i klientów indywidualnych.
IT Support
Doradztwo, konfiguracja i wsparcie dla produktów zakupionych w Batna24.
Audyty Informatyczne
Sprawdź stan swojego IT, zoptymalizuj koszty i zwiększ wydajność.
Cyberbezpieczeństwo
Zabezpieczenie Twojej firmy przed zagrożeniami cyfrowymi.
Centrum Obliczeniowe
Nowoczesne i skalowalne usługi dla przechowywania i przetwarzania danych.
Doświadczenie i zaufanie
Firma Batna24 od 20 lat zajmuje się kompleksowym dostarczeniem rozwiązań w branży IT. Realizacją powierzonych zadań zajmuje się doświadczony zespół inżynierów, a dostarczone rozwiązanie podlega pełnemu monitoringowi.
Lat doświadczenia
Zadowolonych klientów
Producentów w ofercie
Oferty dla klientów biznesowych/partnerów w zakresie IT
Add your product description in a way that looks more readable.
BATNA24 - STANDARD
-
Doradztwo w zakresie zakupionego sprzętu – informacja o możliwościach sprzętu
-
Konfiguracja urządzenia na podstawie wcześniej uzyskanych informacji
-
Poziom specjalisty: podstawowy
-
Usługa tylko dla produktów kupionych w BATNA24
-
Sesja zdalna do 60 minut za pomocą oprogramowania TeamViewer
-
Planowany czas: do 1,5 roboczogodziny. Opcja wykupienia dodatkowego czasu technika w cenie: 180 zł netto / godzina.
BATNA24 - PREMIUM
-
Doradztwo w zakresie zakupionego sprzętu – informacja o możliwościach sprzętu
-
Konfiguracja urządzenia na podstawie wcześniej uzyskanych informacji
-
Poziom specjalisty: zaawansowany + możliwość konsultacji z inżynierem
-
Usługa tylko dla produktów kupionych w BATNA24
-
Sesja zdalna do 120 minut za pomocą oprogramowania TeamViewer
-
Opracowanie dokumentacji z zakresu wdrożenia
-
Planowany czas: do 3 oboczogodzin. Opcja wykupienia dodatkowego czasu technika w cenie: 180 zł netto / godzina
BATNA24 – UTM
-
Konfiguracja urządzeń UTM ( HILSTONE, PALO ALTO, CISCO, FORTIGATE )
-
Konfiguracja polityk, wg. Obecnej konfiguracji urządzenia w organizacji lub od podstaw
-
Zaplanowani polityk bezpieczeństwa
-
Omówienie i szkolenie z produktu (podstawowe)
BATNA24 – IT CARE
-
Kompleksowe wsparcie informatyczne dla rozwiązań domowych
-
Oprogramowani
-
Sprzęt
-
Cyberbezpieczeństwo
-
Dokumentacja, doradztwo w pełnym zakresie
-
Wdrożenia usług – MICROSOFT36
BATNA24 - IT GUARD
-
Wprowadzenie rozwiązania branżowego dla klienta danego partnera lub bezpośrednio klienta które będzie monitorować wdrożone rozwiązanie
-
Monitoringowi może podlegać: serwer,pc, sprzet sieciow
-
*Podana cena obejmuje jedno urządzenie
Audyty informatyczne dla klientów biznesowych/partnerów
Audyt odpowie na pytania partnera/klienta na temat rozwiązań które mógłby w swojej organizacji wdrożyć, celem poprawy bezpieczeństwa lub zwiększenia efektywności pracy.
PLAN PODSTAWOWY:
· weryfikacja partnerów – posiadanych usług u zewnętrznych dostawców, przygotowanie bazy kontaktów i zbudowanie relacji odpowiedzialności za poszczególne zagadnienia
· przygotowanie planu propozycji zmian w infrastrukturze na kolejne 12 miesięcy, wymagające zaplanowania budżetu
· przygotowanie spójnej dokumentacji całej infrastruktury
· przygotowanie planu utrzymania usług
FORMA DOKUMENTACJI
· Opis infrastruktury w dokumentacji technicznej – word ◦ opis funkcjonalności, vLAN, zagadnień technicznych – bez haseł i informacji poufnych
· Zapis dostępów oraz haseł krytycznych w Bitwarden
· INWENTARYZACJA
OZNACZENIE SPRZĘTU
· OZNACZENIE NAKLEJKĄ IT – kontakt typu helpdesk + numer telefonu
DOSTĘP DO DOKUMENTACJI
SYSTEM HELPDESK - JIRA
* Koszt ustalany indywidualnie – od 1000 zł netto.
W ramach współpracy:
· aktywny monitoring sieci, infrastruktury IT – dbałość o ciągłość działania usług, tak by problemom przeciwdziałać
· szczegółowe raporty na temat wykonywanych działań ( data, kto, czynność, ilość czasu )
· propozycje wdrożenia nowych rozwiązań – np. do monitoringu pracy pracowników, inwentaryzacji, zabezpieczeń przed wyciekami danych
· zabezpieczenia kopii zapasowej – geolokalizacja
· wdrożenia najnowszych rozwiązań stosowanych przez średnie i duże firmy
· stworzymy dział IT w firmie który aktywnie zareaguje na problemy oraz wspiera rozwój biznesu
W ramach audytu proponujemy wdrożenia nowych rozwiazań w organizacji, przykład : Wdrożenie nowych rozwiązań w zakresie poprawy standardu IT w organizacji:
DYSK SIECIOWY
-
Wdrożenie nowoczesnego dysku sieciowego na 8 dysków HDD z funkcjonalnością cache NVME oraz opcją rozbudowy o dodatkową przestrzeń roboczą do wykorzystania..
-
Wykorzystanie:
- obsługa bieżących plików, kopia zapasowa komputerów, serwera -
Sprzęt:
- Dysk sieciowy Synology RS1221RP+
- Pamięć RAM 16 GB - Karta combo SSD M.2 + 10GbE Synology E10M20-T1
- 2x Dysk SSD Synology M.2 22110 NVMe SNV3510-400G -
Opcja-1 Przestrzeń 48 TB = 13 528 zł
Opcja-2) Przestrzeń 112 TB = 18 406 zł
Podstawowa urządzenia konfiguracja w cenie, pozostała konfiguracja w ramach usługi wsparcia IT.
CHMURA
-
Wirtualne stanowiska w chmurze z dedykowanymi układami graficznymi. Dostęp poprzez pulpit zdalny.
-
W trakcie weryfikacji i uruchomienia testu.
POCZTA E-MAIL
-
Dla rozwiązania problemów wydajności poczty e-mail i spełnienia oczekiwań z normy ISO 27001.
-
Usługi MICROSOFT365
-
* Dla 25 licencji koszt miesięczny 89 zł = 2225 zł
INWENTARYZACJA
-
Wprowadzenie standaryzacji w zakresie inwentaryzacji sprzętu oraz konfiguracji. Pozwoli to na ujednolicenie stanowisk w zakresie oprogramowania oraz metod konfiguracji.
-
Wdrożenie GLPI – w ramach wsparcia IT
CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Audyt, pentesty, wdrożenia rozwiązań mających niwelować zagrożenia w zakresie bezpieczeństwa IT.
PLAN 1
-
Wdrożenie rozwiązania ESET dla komputerów oraz urządzeń mobilnych ( telefony, tablety ).
-
W zakres rozwiązania:
-
- Wprowadzenie polityk i zasad zgodnych z normami
- Inwentaryzacja zasobów w scentralizowanym panelu
- Szyfrowanie urządzeń poprzez mechanizm ESET FDE co uniemożliwi odzyskanie danych w przypadku utraty komputera lub telefonu
- Ochrona środowiska poczty – MICROSOFT365
PLAN 2
Wdrożenia w ramach wsparcia IT.
-
Celem uzyskania funkcjonalności zarządzenia środowiskiem informatycznym i osobami mającymi dostęp do poszczególnych zasobów.
-
- Wdrożenie mechanizmów ENTRA ID
- Skonfigurowanie INTUNE co pozwala na automatyczną konfigurację stanowiska roboczego po tym jak on zaloguje się swoim kontem MICROSOFT
- Zarządzanie uprawnieniami w zakresie logowania i dostępu do danych
- Umożliwienie posiadania jednego konta do usług w organizacji
PLAN 3
-
Wdrożenie w ramach wsparcia IT.
-
Wdrożenie zaawansowanego routera UTM FORTIGATE (FortiGate FG-60F z licencją na rok ).
-
Rozwiązanie to znacznie poprawi dostęp do firmy zzewnątrz ( typ VPN SSL ) oraz ochrone przed atakami sieciowymi. Pozwoli na blokadę stron wewnątrz organizacji, ochrone firewall, antywirus.
-
Jest to rozwiązanie klasy korporacyjnej.
Oferta dla klientów biznesowych/partnerów w zakresie Centrum Obliczeniowego:
W swojej ofercie możemy również zaproponować wykorzystanie centrum obliczeniowego
BATNA24 - CLOUD
-
Możliwość dzierżawy serwerów wirtualnych o dowolnych skalowanych zasobach.
-
Systemy operacyjne: Linux/Windows
-
Zasoby – wg cennika
-
Dostępne serwery z wysokowydajnymi kartami graficznymi
-
Dostępny vRACK – możliwość komunikacji wewnętrznej miedzy maszynami
-
SLA na poziomie 99,999% w skali roku
-
CPU:
- Rdzeń – vCPU @2,3 GHz – 13 zł
- Rdzeń – vCPU @2,3 GHz – 19 zł -
RAM:
- 1 GB – 7 zł
DYSK za 1 TB:
- HDD – 50 zł
- SSD – 210 zł
- NVME: 400 zł
BATNA24 - KOLOKACJA
-
Możliwość umieszczenia sprzętu w chronionej serwerowni
-
Możliwość wynajmu od 1U
-
Dostępne łącza Internet o wysokiej wydajności – z stykiem do największych operatorów
-
Dostępne zdalne ręce oraz monitoring – Network Operation Center
-
SLA na poziomie 99,999% w skali roku
-
Dostępny vRACK – możliwość komunikacji wewnętrznej miedzy maszynami
-
Miejsce w szafie RACK 1U – 70 zł
-
Energia – ryczałt: 90 zł za każde 50W, zasilanie z redundancją: 80 zł
-
Internet:
- 100/100 – 200 zł
- 200/200 – 350 zł
- 400/400 – 590 zl
- 500/500 – 750 zł
- 1000/1000 – 950 zł
BATNA24 – BACKUP
-
Przygotowanie dostosowanego do potrzeb środowiska do kopii zapasowej w chmurze, poza lokalizacją danych źródłowych
Centrum obliczeniowe znajduje się w Częstochowie. Posiada odpowiednie standardy w zakresie bezpieczeństwa w zakresie ochrony fizycznej oraz certyfikacje wymagane przez dany podmiot pełniący taką funkcje. Serwerownie można obejrzeć w dowolnym momencie.
W zakresie dodatkowym możemy zapewnić wsparcie z migracją usług do chmury i wszelakie konfiguracje.
Oferta dla klientów detalicznych
Jest to oferta dopasowana do podstawowej konfiguracji. Przy zakupie sprzętu komputerowego, osoby mogą mieć problem z ich poprawnym ustawieniem w swojej sieci lub potrzebować dodatkowych rozwiązań które uzupełnią ich potrzeby o których jeszcze mogą nie wiedzieć.
BATNA24 - STANDARD
-
Doradztwo w zakresie zakupionego sprzętu – informacja o możliwościach sprzętu ( propozycja jego uzupełnienia jeśli wyjdzie taka potrzeba )
-
Konfiguracja urządzenia na podstawie wcześniej uzyskanych informacji
-
Poziom specjalisty: podstawowy
-
Usługa tylko dla produktów kupionych w BATNA24
-
Sesja zdalna do 30 minut za pomocą oprogramowania TeamViewer
-
Planowany czas: do 1 roboczogodziny
Opcja wykupienia dodatkowego czasu technika w cenie: 180 zł brutto / godzina
BATNA24 - PREMIUM
-
Doradztwo w zakresie zakupionego sprzętu – informacja o możliwościach sprzętu
-
Dedykowany konsultant prowadzący sprawę
-
Konfiguracja urządzenia na podstawie wcześniej uzyskanych informacji
-
Usługa tylko dla produktów kupionych w BATNA24
-
Dostępne wsparcie doświadczonego inżyniera
-
Przygotowanie mapy sieci oraz dokumentacji technicznej
-
Sesja zdalna do 150 minut za pomocą oprogramowania TeamViewer
-
Planowany czas: do 3 roboczogodzin
Opcja wykupienia dodatkowego czasu technika w cenie: 250 zł brutto / godzina
BATNA24 – IT CARE
-
Kompleksowe wsparcie informatyczne dla rozwiązań domowych
-
Oprogramowani
-
Sprzęt
-
Cyberbezpieczeństwo
-
Dokumentacja, doradztwo w pełnym zakresie
Zasoby kompetencyjne
The hospital plays a statewide services includes the Acquired
FAQ
A frequently asked question surrounding your service
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A frequently asked question surrounding your service
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A frequently asked question surrounding your service
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A frequently asked question surrounding your service
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.